IDEA TENTANG MATI

Tuesday, July 21, 2009

ERTI CINTA MENURUT ORG SARAWAK

wafi =assalamualaikum dan selamat sejahtera
shah=pe ko nk jiran piah?
wafi=saya wafi dari majalah MINGGUAN LELAKI ingin menemuramah cik ayishah.sudikah cik?
shah=sori sket,i ada title puan tau.PUAN KOREAN
wafi=maaf atas keterlanjuran sy.bole saudari perkenalkan asal usul saudari?
shah=ayah saya org melayu,mak saya org melayu-brunei.saya ada 5 adik bradik,sume cantik2,sy anak ketiga.
wafi=oh agak perasan di situ.bagaimana kondisi anda di rumah mr radzuan?
shah=erm,bez sgt,ada susu dlm almari,hari2 sy pergi PETAMA promote NOKIA MODEL CLASSICO 3310.
wafi=malam2 puan ada terdengar bunyi gril terbukak x?
shah=herm,ada tuh ada,tp sy x takut,sy bole baling bola basket yg terletak di bawah katil syiqa.
wafi=wah!!sungguh menarik imaginasi puan
shah=lg pun sy yakin sy bole menewaskan musang mahu pun org minyak yg dtg.
wafi=mengapa puan menggelarkan diri puan sbg puan korean?tidak tahu malu kah?
shah=sy bukan nk ckp besar,tp saya ada pakwe org MCKK,dy skang kat intec buat preparation ke korea .
wafi=mengapa puan sudah bertukar selera?
shah=sy dh serik kapel dgn lelaki semenanjung
wafi=bukankah lelaki semenanjung terkenal dgn sopan santun dan baik pertuturan mereka?
shah=mereka tidak menepati janji,kadangkala sy trpaksa menunggu sehingga 2 jam,kdg2 cancel
wafi=sungguh tragik kisah puan,seperti cerita manjalara.
shah=lebih tragik tau x,si dia tidak dpt menerima saya,mentang2lah sy sedikit gemok.
wafi=puan memang gemok pon,mcm anis tp anis lg ramping.
shah=sy tahu itu,sy berazam utk pinjam tali skipping dy la nh
wafi=nmpkny masa amat mencemburui saya,ok la,sy pergi buang air dulu,sehingga bertemu lg
shah=bye,sy pun nk msg hubby sy

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home